skip to main
|
skip to sidebar
David Kästle - 3D Artist
Dienstag, 16. September 2008
Dragon
This is my second model I finished up to the finished ingame-mesh. Inspired by the "Dungeons and Dragons" concepts.
Used tools: ZBrush, Maya 2008, Max 2009, Photoshop CS3, Cryengine 2 & Polybump Application.
Sculpt & Maps:
Shot from Cryengine 2 (ca. 9000 tris):
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Kontakt
David Kästle
München, Bayern, Germany
d.kaestle@gmail.com
Mein Profil vollständig anzeigen
Blog-Archiv
►
2009
(16)
►
Dezember
(1)
►
November
(1)
►
Oktober
(4)
►
September
(4)
►
August
(5)
►
Januar
(1)
▼
2008
(6)
▼
September
(6)
Bruce Willis
Dragonfly
Dragon
ComicGuy
Sargonax Torso- Sculpt
Dominance War III Character
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen